מדיניות פרטיות

 

חברת אוטופיה מרכז שירות בע"מ, ח.פ. 51404890-9 וחברת אוטופיה ירושלים בע"מ, ח.פ 51653414-6 (להלן: "החברה"), רואה חשיבות עליונה בשמירה על פרטיותם של לקוחותיה, מבקרי האתר, משתמשי השירותים הדיגיטליים שלה, וכן לקוחות המבצעים רכישות בסניפיה הפיזיים (יחדיו: "המשתמשים"). מדיניות זו נועדה להבהיר את האופן בו נאסף, נשמר ומנוהל מידע אודות המשתמשים, במהלך שימושם בשירותי החברה, לרבות אתר האינטרנט שלה (להלן: "האתר"), עמודי הרשתות החברתיות, מערכות המידע, וקבלת מסמכים דיגיטליים.

מדיניות פרטיות זו חלה על כלל השירותים המסופקים, ומטרתה להבהיר מהו המידע שנאסף, כיצד נעשה בו שימוש, למי ייתכן שיימסר, מהן זכויות המשתמשים לגביו, ואילו אמצעים ננקטים לשם הגנה עליו. מובהר כי מסירת מידע תלויה בהסכמת המשתמש, והימנעות ממסירת מידע עשויה להגביל את יכולת החברה לספק את מלוא שירותיה.

למען נוחות בלבד, המסמך מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס לכלל המגדרים באופן שווה.

1. הגדרת מידע אישי

במסגרת מדיניות זו, המונח "מידע" מתייחס לכל פרט הנמסר לחברה על ידי המשתמש, או שנאסף במהלך השימוש בשירותים, ואשר מהווה מידע מוגן בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981 (להלן: "החוק").

2. מקורות לאיסוף מידע

החברה עשויה לקבל מידע ממקורות שונים, לרבות:

בעת רכישת מוצרים באתר או בחנויות.

בהרשמה לרשימות דיוור או ניוזלטרים.

ביצירת קשר עם החברה בכל אמצעי תקשורת.

בעת שימוש בשירותים מקוונים וביישומים של החברה.

דרך השתתפות בפעילויות, מבצעים ושירותים ייעודיים.

3. סוגי המידע הנאסף

המידע שייאסף עשוי לכלול, בין היתר:

שם פרטי ומשפחה.

מספרי טלפון, נייד ודוא"ל.

כתובת מגורים.

תאריך לידה (של המשתמש ו/או קרובי משפחה).

מספר תעודת זהות.

פרטי רכישות היסטוריות.

תוכן תקשורת עם החברה.

מידע טכני וסטטיסטי שאינו מזהה אישית (כמפורט בסעיף 10).

4. מטרות השימוש במידע

המידע נאסף, בין היתר, לצרכים הבאים:

תפעול ומתן השירותים.

שיפור חוויית המשתמש והתאמת השירותים לצרכים.

יצירת קשר עם המשתמש.

תפעול וניהול האתר, כולל פרסום, קידום מכירות ושיווק ממוקד.

ביצוע ניתוחים סטטיסטיים וסקרים.

עיבוד נתונים עבור שיווק ישיר והצגת תוכן מותאם אישית.

דיוור אלקטרוני בנושאי שיווק, מבצעים והטבות.

התמודדות עם תביעות וציות לדין.

העברת מידע לגורמים נותני שירות, בארץ ובחו"ל.

5. העברת מידע לצדדים שלישיים

החברה תעביר מידע לצדדים שלישיים רק כאשר הדבר נדרש לצורך:

קבלת שירותים מגורמים חיצוניים (למשל שירותי IT, אבטחה, שליחויות).

קיום צו שיפוטי או דרישה חוקית.

טיפול במחלוקות משפטיות.

שינוי מבני בחברה (מיזוג, רכישה, שינוי שליטה).

הגנה מפני פגיעה בזכויות או בפעילות החברה.

חשד לשימוש לרעה באתר או בשירותים.

צורך במניעת נזק למשתמשים או לצדדים שלישיים.

העברת מידע מחוץ לישראל תתבצע בהתאם להסכמת המשתמש, גם כאשר ההגנה על המידע במדינות אלו שונה מהקבוע בדין הישראלי.

בכל הנוגע לפרטי כרטיסי אשראי - הם עוברים ישירות לחברת הסליקה (כגון פלאקארד בע"מ), ואינם נשמרים במערכות החברה. החברה אינה אחראית לאבטחת מידע זה ויש לעיין במדיניות הפרטיות של חברת הסליקה עצמה.

6. שמירה ואבטחת מידע

החברה מפעילה אמצעי אבטחת מידע מתקדמים בהתאם לסטנדרטים המקובלים. עם זאת, לא ניתן להבטיח הגנה מוחלטת מפני חדירה או שימוש בלתי מורשה. המשתמש אחראי למסירת מידע מתוך הבנה לסיכונים הכרוכים.

7. מגבלות אחריות

החברה, עובדיה, נציגיה ונותני השירות מטעמה אינם אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם עקב שימוש במידע, שמירתו או העברתו, לרבות דרך ספקי שירות חיצוניים.

8. משך שמירת מידע

המידע יישמר כל עוד הדבר דרוש לשם מימוש המטרות שפורטו, אלא אם החוק מחייב או מתיר שמירה לתקופה ארוכה יותר.

9. מידע על צדדים שלישיים

אם נמסר מידע על אדם אחר (למשל בן משפחה), המשתמש מצהיר כי קיבל את הסכמתו של אותו אדם לכך, וכי יידע אותו בדבר תוכן מדיניות זו.

10. Cookies וטכנולוגיות ניטור

באתר נעשה שימוש בקבצי Cookies ובטכנולוגיות אחרות לצרכים מגוונים, כולל שיפור ביצועים, התאמה אישית, וסטטיסטיקה. ניתן לעיין במדיניות הקוקיז המלאה באתר לקבלת פרטים נוספים.

11. קישורים חיצוניים

האתר עשוי לכלול קישורים לאתרים שאינם בבעלות או בשליטת החברה. אין לחברה כל אחריות על מדיניות הפרטיות, אבטחת המידע או התוכן באתרים חיצוניים אלו.

12. זכות לעיון ותיקון מידע

בהתאם לחוק, כל אדם זכאי לעיין במידע שנשמר אודותיו ולבקש תיקונו. ניתן לפנות לצורך כך אל החברה בפרטי ההתקשרות שלהלן.

13. תחולה וסמכות שיפוט

מדיניות זו וכל עניין הנוגע לה יחולו על פי דיני מדינת ישראל. הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב-יפו בלבד.

14. שינויים במדיניות

החברה רשאית לעדכן מדיניות זו מעת לעת. הגרסה המעודכנת תפורסם באתר, והשימוש באתר לאחר העדכון יהווה הסכמה לתנאיה החדשים.

15. הוראות נוספות

המשתמש אינו רשאי להעביר את זכויותיו או התחייבויותיו לאחרים.

כל זכות מוקנית לחברה מכוח הדין תישמר בעינה גם במסגרת מדיניות זו.

16. יצירת קשר

לשאלות או בקשות הנוגעות למדיניות זו, ניתן לפנות אל החברה באמצעות דוא"ל לכתובת: rotem@autopia.co.il.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות